INNLEGG AV Foreldregruppen ved Begnadalen barnehage
Søndag 25. januar ble en veldig trivelig og hyggelig dag da vi småbarnsforeldre møttes til nettverkstreff i samfunnssalen.
I Begnadalen er vi en fin gjeng med foreldre som har et godt samhold og tar vare på hverandre. Nettverkstreffet viste virkelig hvor godt det er å bo i bygda - både for store og små. Det var ekstra hyggelig at både kommende småbarnsforeldre og en ny søker til Begnadalen barnehage deltok og fikk anledning til å bli kjent med oss.
Vi ønsker å rette en stor takk til de flotte damene i sanitetsforeningen som stilte opp og bidro til å gjøre dagen så hyggelig. Slike initiativ betyr mye for fellesskapet i bygda.
Begnadalen barnehage er et trygt og godt sted for barna, og et viktig samlingspunkt for familier i bygda. Vi håper flere får lyst til å bli en del av dette fellesskapet - enten man bor her allerede, vurderer Begnadalen som nytt bosted eller tenker på å søke barnehageplass i Begnadalen.
Tusen takk for hyggelig treff - vi gleder oss allerede til neste gang!
Bildegalleri fra nettverkstreffet
Foto: Marilyn Almeida. Klikk på bildene for å se dem i full størrelse