Innlegg av redaksjonen
Nok en vellykket 17. mai feiring i Begnadalen! Det ble pølser, is og langball – en perfekt dag for både store og små.
Markus Stensrud Lien stakk av med prisen for flott pyntet kjøretøy – velfortjent!
På langballbanen sto barna mot de voksne – og barna vant, som hvert år. Noen tradisjoner holder seg.
I samfunnssalen underholdt De Folka Der – ikledd damekjoler. Forklaringen? Bestemødrene stilte som «stand-in» for gutta i bandet, siden de selv var på verdensturné med slike band som Metallica. En uforglemmelig forestilling!
Korpset spilte foran omsorgsboligene i Begnadalen – til stor glede for beboerne der.
Takk til alle som hjalp til å få denne dagen til å skje.
Her er noen bilder fra feiringen:
Foto: Marilyn Almeida (bilde 1–14), Therese Viken Brenden (bilde 15), Sonja Bordewich (bilde 16–20)