Innlegg av Marylin Almeida
Fredag 19. desember var det nok en gang tid for den hyggelige og tradisjonsrike julefrokosten i Begnadalen barnehage ☕
I flere år har Begnadalen barnehage invitert barn, foreldre, besteforeldre, oldeforeldre og søsken til en koselig julefrokost i førjulstiden. Dette har blitt en kjær tradisjon i bygda, og var en stemningsfull start på dagen for både store og små. Det var mange innom i løpet av morgentimene, og det var tydelig at folk satte pris på å samles slik før jul og ikke minst nyte den gode maten som barnehagen hadde ordnet i stand. Ordfører Marit Hougsrud deltok også på frokosten 🥰
Barnehagens personale har stått for tilberedningen, og på bordet stod blant annet hjemmelagde medisterkaker, kjøttpudding, rundstykker og julekake. Det falt i smak hos alle!
Begnadalen barnehage ønsker alle sammen en riktig god jul 🎄





