🎄 Julesalgsmesse 30. november

❄️ En koselig førjulsopplevelse i bygda ❄️

Innlegg av Grethe Stensrud

Salgsmessa er vel gjennomført, og i år som andre år hadde vi veldige trivelige utstillere! Noen nye og noen som har vært med mange flere ganger før! Det bugnet blant annet av håndarbeid, bakverk, bøker, honning, fotografier, julenek og god stemning! ✨

Det var jevnt med besøkende i løpet av åpningstiden.

Det er veldig hyggelig å se folk fra nærområdet komme innom, kose seg med kaffe og kake og slå av en hyggelig prat.

Etter julemessa var det julegrantenning, med påfølgende gløgg og pepperkakeservering. Og jammen kom nissen også!

God jul til alle, hilsen oss i bygdeutvalget!

Bilder fra julesalgsmessa

✨ Klikk på bildene for å se dem i full størrelse ✨