Nyttårskonsert i Begnadalen kirke 31. desember

Innlegg av Sør-Aurdal kirkelige fellesråd

Det blir nyttårskonsert i Begnadalen kirke, onsdag 31. desember klokken 16.00.

Konserten har fri entré, men vi tar gjerne imot en frivillig gave til kirkemusikalsk virksomhet etter konserten.

Obs! Det er kun plass til 225 publikummere.

Dette er blitt en populær konsert, og i år er konserten ved sopran Marilyn Almeida, Bente Hemsing på fiolin, Herman Nordby på trompeter, og Anders Løberg på orgel og piano. Andakt ved Solgunn Vårlid Stensæter. Det blir et variert og flott program.

Konserten har ingen aldersgrense, og alle er velkommen til et flott avbrekk før det nye året braker løs.

Velkommen!