Julelunsj på Haugen

Innlegg av Lillian Jensrud

I dag har det vært julelunsj på Haugen sammen med Sanitetsforening Begnadalen. Vi var 21 stykker til stede, og vi koste oss med mye god mat. Til slutt ble det kaffe og kaker.

Styret tok avslutning med julelunsj. Vi hadde bestemt å gi oss på grunn av lite frammøte på Haugen. Det var veldig spesielt å si at nå er det slutt på kaffeslabberas på Haugen.

Tusen hjertelig takk for oss i styret i kaffeslabberas på Haugen: Kari, Siri, Geir Arne, Lillian og Anette.

God jul til dere alle fra oss.