Koselig julegrantenting på Haugen - Julelunsj 18. desember

INNLEGG AV Lillian Jensrud

27. november ble julegranen tent på Haugen, og det var så koselig! Julegranen lyste så pent i mørket.

Vi sang og gikk rundt juletreet sammen. Det ble 10 stykker som var med på den hyggelige markeringen. En stor takk til alle som kom og gjorde kvelden spesiell!

Etter julegrantenningen samlet vi oss inne hvor det ble servert gløgg og pepperkaker. Vi koste oss veldig i det gode samværet.

Bilder fra julegrantenningen

Koselige bilder fra julegrantenningen på Haugen (klikk på bildene for større visning)

Stengt frem til julelunsjen

Vi holder nå stengt frem til den 18. desember 2025.

Julelunsj på Haugen

Dato: Onsdag 18. desember 2025
Tid: Kl. 13:00
Sted: Haugen
Pris: Helt gratis!

📞 Påmelding innen 11. desember

Kontakt en av disse for påmelding:

Begnadalen Sanitetsforening står for julelunsjen.

Vi gleder oss til å se dere på julelunsjen! Dette blir en fin avslutning på året med godt mat og hyggelig samvær.