Innlegg av Lene Grimsrud
Tenko er en kristen ungdomsklubb i Begnadalen for ungdom fra 5.klasse og oppover. I høst har vi vært ca 10 stykker og virkelig en flott gjeng. Vi samles annenhver mandag i gymsalen i Begnadalen.
Vi har hatt to treff i høst, siste gang var med Halloween tema. Legger ved noen bilder som viser litt av stemningen! Vi var så heldige å få Synnøve med på pyntingen, så da måtte det jo bli skummelt og bra😊 (se bildene). Vi hadde leiking, hopping på trampoline med stilkarakter og ikke minst pinjata. Og vi snakket om at Halloween er en forkortelse for All Hallow Eve, som kan oversettes med Allehelgensaften. Som vi også feirer i kirken og minnes de som er døde. Vi snakket om håp, håp om at det venter oss noe godt etterpå - som kirken formidler.
Tusen takk til både John Rudolf og Tone Hilde som var med og hjalp til!
Vi har fortsatt et styre som er med å bestemmer, ordner til, bidrar med aktiviteter og står i kiosken. Virkelig en flott gjeng😊
Nå er det to Tenko igjen; 10 og 24.nov. Siste gang blir det juleavslutning med pizza.