INNLEGG AV Reidar Schlytter
Bagn og Begnadalen musikkorps hadde invitert til «skikkelig korpsmusikk» i Begnadalen Samfunnshus 25. oktober. Dokka musikkorps hadde invitert som gjesteorkester.
Bagn og Begnadalen musikkorps innledet med flere musikkstykker fram til kaffepausen godt ledet av dirigent Ole Kristian Nyhagen.
Etter kaffepausen ble det sceneskifte og Dokka musikkorps spilte flere musikkstykker som ble ledet av dirigent Trond Brenne.
For publikum ble det en fin konsert som alle satte pris på, og vi takker Bagn og Begnadalen musikkorps for en fin konsert.
Bilder: Halstein Heiene