Bulyst | |
Publisert: 03.11.12 |
Sør-Aurdalreklame på skjermene på Expert. Jørn Damslora Bolystprosjektet til Bagn IL handler om å få flest mulig til å tilbringe mest mulig tid i Sør-Aurdal. Skal folk tilbringe tid her må de vite hva som skjer. En av markedsføringskanalene vi tar i bruk er TV-skjermene Amund på Expert skal selge. Fra og med i dag går det en prøvefil på 7 min og 47 sekunder på en av skjermene der. Legg turen innom Expert og se på filmene. Målet er å få til en film som viser når museene våre er åpne, når guiding i stavkirkene er mulig, når flåteferder arrangeres osv. For å få til dette er vi avhengig av at du forteller oss åpningstider og leverer bilder/filmer som supplerer opplysningene. Det beste er små bildesutter, da TV er ett media for bilder i bevegelse. Kvaliteten på bildene må være minimum 1920 x 1080 og filmene må være i full HD. Jeg aner ikke hva dette betyr, men eksperter sier at de fleste kamera har denne bildekvaliteten i dag. For å få med informasjon på neste reklamefilm må informasjonen være idrettslaget i hende innen 20 des. Den filmen som blir klar i januar en gang kommer til å gå hele sommeren både på skjermene og internettsiden til Valdres natur og kulturpark. I tillegg til severdighetene ønsker vi videosnutter av aktiviteter som vi kan gjøre i kommunen. Har du videofilm av rakkjelkeaking, elgjakt, sykkeltur, kanopadling osv osv, så ta kontakt. Det vi er grepa stolt av kan vi bruke for å få flere til å bruke mer tid her. TV-skjermene og reklamefilmen kan selvfølgelig også brukes til å markedsføre arrangementer som Kongsvegtrippelen, Busupilken, bygdedagen i Begnadalen og lignende. Det er bare viktig å få med en filmsnutt som supplerer informasjonen. Har du noe som bør markedsføres, så send det til bygdeutvikling@bagn.no innen 20. des. Hva som kommer med, vet vi i januar en gang. Sør-Aurdal blir hva vi gjør det til. Mvh Jørn Damslora |
Nettsideansvar: Reidar Schlytter |